توسعه مناطق محروم استان در گرو فعالیت اردوهای جهادی هجرت است
کد خبر: 1383244
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه مناطق محروم استان در گرو فعالیت اردوهای جهادی هجرت است

گروه سیاسی: خادمی با بیان اینکه اردوهای جهادی هجرت، ظرفیت و توان بالایی در راستای محرومیت‌زدایی از نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم دارند، گفت: توسعه مناطق محروم استان در گرو فعالیت اردوهای جهادی هجرت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری اردوهای جهادی صرف‌نظر از آثار و برکات سازندگی و نقش تربیتی آنها، حرکتی ارزشمند و ماندگار هستند.
وی افزود: برنامه‌ریزی و ساماندهی این اردوها با هدف تأثیرگذاری بیشتر آنها، ضروری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح اردوهای هجرت در شهریور سال 93 صورت ‌می‌گیرد و تعداد گروه‌ها، رشته‌ها و زمینه‌های کاری آنها، مقصد معین و سایر موارد لازم، مشخص می‌شوند.
خادمی اردوهای جهادی را یادگاری از بسیج سازندگی عنوان و اظهار کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با اردوهای جهادی لازم است و در این اردوها می‌توان از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای عمران و آبادانی مناطق روستایی استفاده کرد.
وی با اشاره به حوزه گسترده اقدام اردوهای جهادی هجرت از جمله عمرانی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی، بهداشتی و سایر بخش‌ها، بیان کرد: از همه ظرفیت‌های این گروه ‌برای‌ محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

captcha