آزمون دوره تربیت داور قرآن در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 1381638
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

آزمون دوره تربیت داور قرآن در اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون مرحله دوم دوره تربیت داور قرآن کریم خوزستان پنجشنبه، 15 اسفند در اهواز برگزار می‌شود.

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن ادار‌ه‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: پنجشنبه، 15 اسفند آزمون مرحله دوم دوره تربیت داور قرآن کریم در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا و حفظ کل قرآن کریم ساعت در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون سراسری است و استان خوزستان در مرحله اول این آزمون که اوایل تیر امسال برگزار شد، شرکت‌کنندگان خوبی داشته است که گواهی‌نامه‌های آنان صادر شد. آزمون مرحله دوم برای افرادی است که حدنصاب را در آزمون مرحله اول به دست نیاورده بودند و 11 نفر شرکت می‌کنند.

مقدمی در ادامه از موفقیت قاریان استانی در دوره آموزشی تخصصی قرائت قرآن سطح 5 خبر داد و گفت: 4 قاری نخبه استان توانستند گواهی‌نامه سراسری این دوره را کسب کنند.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: این دوره طی چندین مرحله شرکت حضوری و غیرحضوری در برنامه‌های آموزشی برگزار شد که آخرین مرحله آن شرکت در آزمون شفاهی و کتبی بود. در این دوره ماجد نصری، رحیم شریفی، عقیل فریسات و قاسم مختبی موفق به اخذ گواهی‌ پایان دوره قرائت تخصصی سطح 5 شدند و دیگر شرکت‌کنندگان که حدنصاب را در این دوره کسب نکردند، گواهی پایان دوره استانی دریافت خواهند کرد.

captcha