برگزیدگان سوگواره چند رسانه‌ای «هلال سرخ» معرفی شدند
کد خبر: 1376146
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

برگزیدگان سوگواره چند رسانه‌ای «هلال سرخ» معرفی شدند

گروه فضای مجازی: اسامی برگزیدگان سوگواره چند رسانه‌ای «هلال سرخ» توسط پایگاه اطلاع‌رسانی هلال اعلام شد.

عباس آقاعمویی، دبیر سوگواره چند رسانه‌ای «هلال سرخ» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، نمایندگی امامزاده هلال بن علی(ع)، با اعلام این خبر گفت: این سوگواره به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در چهار بخش عکس، کلیپ، نوا و وبلاگ در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.
آقاعمویی اظهار کرد: هیئت داوران از مجموع آثار ادبی رسیده آثار برگزیده در هر بخش را اعلام کرد و با اشاره به مجموع آثار ارسالی در بخش وبلاگ گفت: پس از بررسی‌های آثار ارسالی در این بخش، وبلاگ صبیه خلج با نام ترنج به عنوان اثر برتر از سوی هیئت داوران معرفی شد.
آقاعمویی افزود: در بخش عکس نیز، از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه، اثر زینب ترک‌زاده به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد؛ هیئت داوران همچنین در بخش کلیپ، اثر آمنه خلیق را شایسته تقدیر دانست.
دبیر سوگواره چند رسانه‌ای «هلال سرخ» بخش آوا و نوا را از دیگر بخش‌های این سوگواره عنوان کرد و افزود: محمدمهدی کاظمی از سوی هیئت داوران به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شد و از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) به بهترین اثر از هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ سوگواره چند رسانه ای«هلال سرخ» به همت پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال‌ بن علی‌(ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای برگزار شد.

captcha