برگزاری 4 محفل انس با قرآن در خوزستان
کد خبر: 1373111
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

برگزاری 4 محفل انس با قرآن در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های شوش، هندیجان، هویزه و مینوشهر خبر داد.

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف استان توسط کمیته قرآنی ستاد دهه فجر گفت: امروز یکشنبه، 20 بهمن، محفل انس با قرآن در مسجد صاحب‌الزمان‌(شهر عبدالخان) شوش با تلاوت عباس‌زاده و قاسم مختبا برگزار می‌شود. همزمان محفل انس با قرآن در مسجد جامع هندیجان برگزار می‌شود و سید‌عدنان موسوی، احمد مشعلی و زبیدی به تلاوت قرآن در این برنامه می‌پردازند.

وی افزود: در همین روز در شهرستان هویزه محفل انس با قرآن با تلاوت مهدی سیاحی در مسجد امام علی(ع) این شهرستان برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه قرآنی و ابتهال‌خوانی از دیگر برنامه‌های این محفل انس با قرآن خواهد بود. همچنین محفل انس با قرآن دیگری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) مینوشهر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء امروز برگزار می‌شود.

مقدمی با اشاره به دیگر برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان‌ها گفت: روز گذشته، 19 بهمن محفل انس با قرآن در شهرستان‌ آبادان با تلاوت قاریان کشوری و برنامه همخوانی و مدیحه‌سرایی گروه‌های برتر استان به همراه اجرای برنامه حفظ توسط شجاع زویدات، نفر اول مسابقات جهانی حفظ کل قرآن کریم برگزار شد. این محافل انس با قرآن در مسجد امام حسین(روستای ردیم )، روستای سوره (خانه قرآنی)، تالار خلیج فارس(خرمشهر) نیز به همراه تجلیل از قاریان قرآن برگزار شد.

captcha