مسابقه‌ نقاشی «رنگ‌ها از انقلاب سخن می‌گویند» در هفتگل برگزار شد
کد خبر: 1372377
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

مسابقه‌ نقاشی «رنگ‌ها از انقلاب سخن می‌گویند» در هفتگل برگزار شد

گروه هنر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتگل به‌مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه‌ نقاشی «رنگ‌ها از انقلاب سخن می‌گویند» را در هفتگل برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، صغری موسوی، مسئول کانون هفتگل گفت: مسابقه‌ نقاشی «رنگ‌ها از انقلاب سخن می‌گویند» با حضور 200 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی مدارس عصمت، پیامبر اعظم(ص) و هجرت و همچنین رؤسای ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آب و فاضلاب و مسئول ستاد دهه‌ فجر و جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان هفتگل برگزار شد.

وی هدف از اجرای این مسابقه را احیای ارزش‌های ملی و بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در این مسابقه 30 دانش‌آموز هفتگلی به‌عنوان برگزیده معرفی شدند و جوایز خود را از دست رئیس آموزش و پرورش و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان هفتگل دریافت کردند.

یادآور می‌شود، در پایان این برنامه مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان هفتگل از مربیان کانون به دلیل برگزاری مسابقه‌ نقاشی «رنگ‌ها از انقلاب سخن می‌گویند» تقدیر و تشکر کردند.

captcha