صدور فرهنگ انقلاب اسلامی؛ مهمترین دستاورد نهضت امام خمینی(ره)
کد خبر: 1372371
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

صدور فرهنگ انقلاب اسلامی؛ مهمترین دستاورد نهضت امام خمینی(ره)

گروه اجتماعی: امام جمعه شهر کلاته خیج اظهار کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی صدور این انقلاب به دیگر کشورهاست و اینکه ایران اسلامی امروز به عنوان الگویی در جهان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خداپرست، امام جمعه شهر کلاته خیج 17 بهمن در گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر کلاته خیج ضمن‌گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اذعان کرد: ملت ما با رهبری حضرت امام(ره) توانست به پیروزی برسد، اما در این راه خون‌های زیادی ریخته شد و جوانان ایران با نثار خون خود از این انقلاب دفاع کردند.

وی  ادامه داد: اکنون وظیفه تک تک ماست که راه امام و شهدا را ادامه دهیم، اگر چه در بهاری آزادی جای شهدا و امام خالی است اما کشور ما امنیت و اقتدار دارد.

امام جمعه شهر کلاته خیج با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی صدور این انقلاب به دیگر کشورهاست و اینکه ایران اسلامی امروز به عنوان الگویی در جهان قرار دارد تصریح کرد: دشمنان ما از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی ملت ما در تلاش بودند تا این انقلاب درون خودش باشد اما امروز می‏‌بینیم این انقلاب در سایر ملل اسلامی و غیراسلامی ریشه دوانده است.

خداپرست اضافه کرد: اینکه امروز قدرت‏های دنیا روی ایران حسای ویژه‏‌ای باز می‏‌کند به خاطر مقاومت و ایستادگی شما مردم در راه و هدف و عقیده ‏تان است.

وی افزود: ملت‌‌های آزادی خواه دنیا آرزو دارند که بتوانند مانند انقلاب اسلامی ایران با قدرت و استوار باشند و برای همین هم ایران را الگوی حرکتی خود در ابعاد مختلف قرار داده ‏اند.

امام جمعه کلاته خیج تصریح کرد: باید همه ما و به‌ویژه مسئولان قدر این نظام و اسلام را بدانیم و به خاطر بسپاریم که امام خمینی(ره) فرمودند«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا چشم طمع دشمنان و جهانخواران از شما دور بماند».

یادآوری می‌شود که این مراسم شرکت‏ کنندگان با راهپیمایی مسیر حسینیه اعظم تا گلزار شهدا و حرم شهیدان گمنام شهر کلاته خیج را طی کرده و با آرمان‏های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

captcha