اعزام بیش از 200 جهادگر به مناطق محروم شهرستان بیرجند
کد خبر: 1371174
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

اعزام بیش از 200 جهادگر به مناطق محروم شهرستان بیرجند

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه سپاه بیرجند از اعزام 215 نفر از جهادگران به اردوهای جهادی خبر داد و گفت: این گروه‌ها شامل 10 گروه دانشجویی، سه گروه محلات، و یک گروه جهادی از دانشگاه تهران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی، فرمانده ناحیه سپاه بیرجند عصر روز گذشته، 15 بهمن در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت شهرستان بیرجند گفت: بسیج به‌عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی است که با اقشار جامعه ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقطه قوت دولت و نظام در بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های مردمی و تأثیرگذار در ایجاد و تقویت روحیه جهادی ‌بین جوانان است، عنوان کرد: 14 گروه جهادی از شهرستان بیرجند هم‌زمان با چهارم الی 14 فروردین 93 به مناطق محروم روستایی اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه سپاه بیرجند از اعزام 215 نفر از جهادگران به اردوهای جهادی در این ایام خبر داد و افزود: این گروه‌ها شامل10 گروه دانشجویی، سه گروه محلات، و یک گروه جهادی از دانشگاه تهران هستند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سال گذشته 260 نفر در قالب 18 گروه  جهادی محلات، سه گروه جهادی مهمان از دانشگاه تهران، چهار هزار و 471 نفر در قالب اردوهای حلقه صالحین و 68 تیم بهداشتی به مناطق محروم و روستایی اعزام شدند.

captcha