طلایه‌داران سلامت به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند
کد خبر: 1368563
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
دهه فجر؛

طلایه‌داران سلامت به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از استقرار تیم‌های پزشکی با عنوان طلایه‌داران سلامت در مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  کورش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  روز پنج‌شنبه، دهم بهمن گفت: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب تیم‌های پزشکی طلایه‌داران سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.
وی افزود: در این طرح پزشک، پرستار و کارشناس بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود.
ساکی با بیان اینکه با حضور طلایه داران سلامت بیماران مناطق محروم به صورت رایگان ویزیت می‌شوند، اظهار کرد: درصورت نیاز به مراتب بالاتر پزشکی این بیماران به مراکز درمانی سطح استان معرفی می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در دهه فجر انقلاب عنوان کرد: در این دهه برنامه‌های مختلف در حوزه بهداشتی و درمانی در استان اجراء می‌شود.
ساکی با بیان اینکه همچنین به مناسب گرامیداشت دهه فجر انقلاب برنامه‌های مختلف فرهنگی در این نهاد تدوین شده است، بیان کرد: دیدار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های فرهنگی با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، اجرای طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر خرم‌آباد وبرپائی ایستگاه‌های سنجش سلامت نمازگزاران نماز جمعه از جمله این برنامه‌هاست.

captcha