حضور دانشجویان اردوهای جهادی در حاشیه شهر بجنورد در دهه فجر
کد خبر: 1367677
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

حضور دانشجویان اردوهای جهادی در حاشیه شهر بجنورد در دهه فجر

گروه اجتماعی: معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر دانشجویان اردوهای جهادی در حاشیه شهر بجنورد حضور خواهند یافت.


سیدکاظم تنها، معاون سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه سال‌هاست اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق دوردست و محروم استان برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری نیز این اردو توسط جهادگران اردوهای جهادی در مناطق محروم حاشیه شهر بجنورد برگزار می‌شود.



وی ادامه داد: حاشیه شهر بجنورد متشکل از محله‌های محرومی است که از خانوارهای مهاجر روستایی تشکیل شده که رسیدگی به این مناطق نیاز به اختصاص امکانات دارد.



تنها بیان کرد: منطقه حاشیه مورد هدف برای حضور دانشجویان اردوهای جهادی منطقه امام هادی بجنورد است که نیازها و مشکلات این منطقه شناسایی شده است.



وی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی همزمان با ایام دهه فجر در قالب یک گروه 40 نفره که متشکل از 10 دانشجوی بانو و 30 دانشجوی آقاست در چهار عرصه عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اشتغال‌زایی برگزار می‌شود.



تنها یادآور شد: منطقه هدف و مصالح موردنیاز برای ساخت پروژه‌های در دست ساخت از سوی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) انتخاب شده است.



وی عنوان کرد: هزینه تخصیص یافته از سوی اداره‌کل کمیته امداد به ازای هر خانوار که عملیات عمرانی صورت گیرد، هفت میلیون ریال است.

captcha