ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» در خوزستان برگزار شد
کد خبر: 1366575
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» در خوزستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مسابقات تفسری «نورالهدی 6» با شرکت 190 متسابق در خوزستان برگزار شد.


قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مسابقه تفسیری «نورالهدی» جمعه 4 بهمن همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار شد.



وی اظهار کرد: این آزمون ششمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان « نورالهدی 6» است که با معرفی تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی به عنوان منبع در دو بخش یک جزء و سه جزء برگزار شد. در ششمین مرحله این مسابقات، در بخش یک جزء، جزء 18 و در بخش سه جزء، جزء 20 و 19 و 18 به مسابقه گذاشته شد.



مقدمی با بیان اینکه این مسابقه در خوزستان با شرکت 190 شرکت‌کننده در 6 حوزه امتحانی برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات تفسیری نور الهدی، 135 شرکت کننده در بخش بانوان و 55 متسابق در بخش آقایان حضور یافتند. این مسابقات در اهواز، خرمشهر، ایذه، دزفول، شوشتر و ماهشهر برگزار شد.



یادآور می‌شود، ششمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان توسط سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی استانها برگزار شده است.

captcha