حاشیه‌های شهر بجنورد؛ میزبان اردوی جهادی دانشجویان خراسان شمالی
کد خبر: 1358479
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱

حاشیه‌های شهر بجنورد؛ میزبان اردوی جهادی دانشجویان خراسان شمالی

گروه اجتماعی: مسئول اردو و گردشگری بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: تعداد 45 نفر از دانشجویان استان برای شرکت در اردوی جهادی حاشیه های شهر بجنورد جهت زدودن چهره فقر و محرومیت از آن اعلام آمادگی کرده‌اند.


 محسن پولادی، مسئول اردو و گردشگری بسیج دانشجویی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، گفت: زمان شروع اردوی جهادی دانشجویان استان بین دو ترم تحصیلی یعنی یک تا 15 بهمن خواهد بود.



وی افزود: در حال حاضر 30 نفر خانم و 15 نفر آقا برای شرکت در این جهاد مقدس و زدودن چهره فقر و محرومیت از حواشی شهر اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.



پولادی در خصوص فعالیت‌های این اردو گفت: برادران بیشتر فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی انجام می‌دهند و خواهران نیز فعالیت‌های جهادی در زمینه فرهنگی، آموزشی و بهداشتی انجام خواهند داد.



وی ادامه داد: در این دوره از اردوها، دانشجویان برای نخستین بار به‌جای حضور در روستاهای دور افتاده در حاشیه‌های شهرستان بجنورد و روستاهای حومه آن فعالیت می‌کنند.



پولادی هدف از برگزاری این اردوی جهادی را بررسی و شناسایی مشکلات و محرومیت‌های مردم مناطق محروم و انتقال آن به مسئولان ذکر کرد، همچنین از مسئولین شهرستانی و استانی نیز برای بازدید از این مناطق و آشنایی مستقیم آنان با مشکلاتی که در حاشیه‌های شهر وجود دارد دعوت می‌شود.



وی از اصحاب رسانه خواست تا با حضور پررنگ خود بازتابی گسترده و شایسته از فعالیت دانشجویان جهادگر و محرومیت‌هایی که در مناطق حاشیه‌نشین وجود دارد داشته باشند.



پولادی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در اردوی جهادی به ناحیه بسیج  دانشجویی استان واقع در انتهای خیابان دانشگاه پیام نور بجنورد مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 05842296820 تماس حاصل نمایند.

captcha