شرکت سه قاری خوزستانی در دوره تربیت استعدادهای درخشان قرآنی
کد خبر: 1350139
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

شرکت سه قاری خوزستانی در دوره تربیت استعدادهای درخشان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی خوزستان از شرکت 3 قاری نوجوان خوزستانی در دومین دوره تربیت استعدادهای درخشان قرآنی خبر داد.


قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام خبر برگزاری دومین‌ اردوی‌ استعدادهای‌ درخشان‌ قرآنی گفت: این طرح کشوری ویژه قاریان نوجوانان مستعد زیر 20 سال است که با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و مداوم برگزار می‌شود تا قاریان نوجوان به تدریج به مراحله شکوفایی استعدادهای خود برسند.



وی عنوان کرد: در ابتدای این امر، آزمون ورودی با حضور قاریان برگزار شد. با توجه به اینکه قاریان نوجوان بسیاری به‌منظور حضور در این طرح نام‌نویسی کرده بودند، حد نصابی تعیین شد که بر اساس آن سه قاری از خوزستان انتخاب شدند.



مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: در اولین دوره از این طرح که در استان البرز اجرا شد، به دلیل پاره‌ای از مشکلات امکان حضور قاریان استان ما وجود نداشت. دومین‌ اردوی‌ استعدادهای‌ درخشان‌ قرآنی بهمن‌ در مشهد برگزار می‌شود که علی‌رضا سواری و خلیل سواری از منطقه عین دو اهواز و احمد زیدانی از امیدیه 3 قاری نوجوان خوزستانی هستند که به این اردو اعزام می‌شوند.



مقدمی گفت: این کارگاه‌ها ارائه‌ دهنده آموزش‌های جامعی در زمینه فنون مربوط به تلاوت؛ از صوت و لحن و وقف و ابتدا و ... هستند و علاوه بر این، رویکرد جدیدی تحت عنوان «قرآن و سبک زندگی» در زمینه تربیت قرآنی در این اردوها در برنامه‌های آموزشی قاریان لحاظ شده است.



وی ادامه داد: ارتباط معلم و شاگرد در این طرح، پس از پایان کارگاه‌های آموزشی اردوها استمرار پیدا می‌کند و قاریان برای حضور در کارگاه‌های بعد موظف هستند تکالیفی را انجام دهند.



مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: دیگر قاریان نوجوان مستعد استان در فهرست ذخیره شرکت‌ در این طرح قرار دارند.

captcha