برپایی مراسم رحلت پیامبر(ص)؛ فرصتی برای برملا کردن هویت تکفیری‌ها
کد خبر: 1347472
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد:

برپایی مراسم رحلت پیامبر(ص)؛ فرصتی برای برملا کردن هویت تکفیری‌ها

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به در پیش بودن 28 صفر، گفت: برپایی مراسم رحلت پیامبر اعظم(ص) بهترین زمان برای روشنگری قشر جوان و برملا کردن هویت تکفیری‌هاست.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد امروز، هفتم دی‌ در جمع فعالان فرهنگی  بروجرد با اشاره به در پیش بودن 28 صفر سالروز رحلت نبی‌مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) گفت:  برپایی مراسم رحلت پیامبر(ص) بهترین زمان برای روشنگری قشرجوان و همچنین برملا کردن هویت تکفیری‌هاست.



وی افزود: اگرما به سنت حسنه و نیکوی پیامبرعظیم الشان(ص) و ائمه طاهرین(ع) بپردازیم و به آن عمل کنیم هویت تکفیری‌های معاند با قرآن و اهل‌البیت(ع) مشخص و قطعاً گرایش افراد بی‌مطالعه و کم‌سواد دینی در جذب به این گروه معاند بسیار کم‌رنگ خواهد شد.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اضافه کرد: مراسم رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ۱۰دی‌ماه ساعت ۱۰صبح از سه راه جعفری به سمت حرم امامزاده جعفر(ع) با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار بروجرد، مسئولان و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

captcha