فعالیت 430 مبلغ هم‌زمان با دهه آخر صفر در خراسان جنوبی
کد خبر: 1346870
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶

فعالیت 430 مبلغ هم‌زمان با دهه آخر صفر در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی: کارشناس اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از ساماندهی و اعزام 430 مبلغ همزمان با دهه آخر صفر در مناطق مختلف این استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی کوثری‌نیا، کارشناس اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز، 4 دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام عزاداری دهه آخر صفر و مناسبت‌های ویژه این ایام ، 430 نفر از روحانیان مستقر و طرح هجرت و مبلغان اعزامی، فعالیت تبلیغی خویش را در مناطق مختلف این استان آغاز کردند.



کارشناس اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: 350 نفر از این مبلغان را روحانیان بومی استان تشکیل داده و 80 نفر از مبلغان نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم و مشهد به‌منظور عزاداری و سوگواری این ایام و مناسبت‌ها به شهرها، بخش‌ها و روستاهای مختلف سطح استان اعزام شدند.



حجت‌الاسلام کوثری‌نیا با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغان در این دهه یادآور شد: تبیین سیره و روش زندگانی پیامبر(ص)، تبیین موضوع امامت و ولایت و سیره ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام حسین(ع)، امام حسن و امام رضا(ع)، بیان احکام و معارف اسلامی، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، سخنرانی دربارموضوعات حجاب و عفاف از جمله این برنامه‌هاست.



وی خاطرنشان کرد: بیان فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، احیا امر به معروف و نهی ازمنکر، مسئله اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به سؤالات دینی مردم، از جمله برنامه‌های تبلیغی این مبلغان در دهه آخر ماه صفر به شمار می‌رود.

captcha