دومین همایش سراسری مدیران شعب مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله فارس برگزار شد
کد خبر: 1339658
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
در مشهد مقدس؛

دومین همایش سراسری مدیران شعب مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله فارس برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله فارس از برگزاری دومین همایش سراسری مدیران شعب این مؤسسه در مشهد مقدس خبر داد.


حجت‌الاسلام و المسلمین منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از برگزاری دومین همایش سراسری مدیران شعب این مؤسسه در مشهد مقدس خبر داد.



وی با بیان اینکه این مراسم روز گذشته 20 آذرماه برگزار شد، افزود: همایش مذکور تا امروز 21آذر ماه و با حضور 180 نفر از مدیران شعب مؤسسه در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.



حجت‌الاسلام برزگر با یادآوری اینکه این همایش در خلال اردوی زیارتی مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: در ابتدای این مراسم سید عدنان موسوی رابطی از قاریان شعبه خوزستان موسسه مکتب‌القرآن ثارالله به تلاوت کلام‌الله مجید پرداخت.

مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله فارس خاطرنشان کرد: در همایش مذکور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مقامی عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به تدریس روش‌های تدبر در قرآن کریم و اخلاق در قرآن پرداخت و آیت الله صدوقی نویسنده کتاب مدیریت در قرآن نیز کارشناسی تخصصی مهدویت درحوزه علمیه را در این همایش بر عهده داشت.

وی عنوان کرد: مؤمن‌زاده، معاون مالی و اداری اداره اوقاف و امور خیریه، لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، الهه یاری نویسنده کتاب آیه‌های ماندگار، خواجه پیری رئیس سابق مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و ابراهیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر خنداب استان مرکزی میهمانان ویژه این همایش هستند.



این فعال قرآنی در ادامه سخنان خود، مدیران را به تلاش و پیگیری برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در مورد تربیت ده میلیون حافظ قرآن توصیه کرد و افزود: شعب مؤسسه باید در برگزاری کلاس‌های ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن تلاش کنند.

وی، مدیران را به تعامل و ارتباط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت قرآن و عترت، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و مسولین قرآنی استان‌ها فراخوانده و آنان را به رعایت اصول اخلاق قرآنی توصیه کرد.

حجت‌الاسلام برزگر اظهار کرد: برای ایجاد شعبه برگزاری 30 الی 40 کلاس حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن الزامی ‌است.

مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله فارس ادامه داد: در امور قرآنی باید صبور بود و انتظار اینکه تمام مشکلات و موانع رفع شود، انتظار زیادی است.

captcha