اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای حضور در نقاط محروم فارس
کد خبر: 1333884
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
یوسفی خبر داد:

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای حضور در نقاط محروم فارس

گروه اجتماعی: مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی پانزده‌گانه دانشگاه‌های شیراز جهت حضور در مناطق محرم این استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سعید یوسفی، مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس پنج‌شنبه، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: برخی نقاط در سطح فارس وجود دارد که به دلایلی از محرومیت رنج می‌برند لذا گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، آماده حضور در این مناطق است.



یوسفی، روستاهای «بلندو» و «تنگ‌خاص» از بخش جاوید در شهرستان ممسنی را از جمله این مناطق نام ‌برد و افزود: مردم مناطق محروم این استان و دیگر استان‌های کشور به اندازه دیگر شهروندان ایرانی از منابع و امکانات کشور سهم دارند لذا باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع محرومیت از این مناطق اقدام کرد.



وی، دیگر فعالیت‌های دانشجویان در گروه‌های جهادی را بررسی مشکلات مناطق محروم و رایزنی با مسئولان برای رفع این مشکلات عنوان و اضافه کرد: گروه‌های پانزده‌گانه جهادی فعال هم‌اینک در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد، علوم پزشکی، مراکز آموزش عالی و علمی کاربردی شیراز، در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، خدماتی و درمانی در قالب اردوهای جهادی فعالیت می‌کنند.



جانشین بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه از میان این گروه‌ها، دو گروه پزشکی است، خاطرنشان کرد: امسال گروه‌های مختلف جهادی این نهاد به مناطق محروم استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان نیز اعزام شده و خدماتی را ارایه داده‌اند.



وی گفت: بسیج دانشجویی استان فارس تابستان امسال با حضور در روستا‌های «نقاره‌خانه» و «ناری پت» از توابع شهرستان نورآباد در فارس خدماتی نظیر ساخت حمام، نصب تانکر آب شرب آشامیدنی، رفع برخی معایب جاده صعب العبور، در حد بضاعت و امکانات خود، انجام داده است.

captcha