استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی یک اولویت است
کد خبر: 1324320
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
کیان‌پور:

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی یک اولویت است

گروه اجتماعی: معاون عمرانی استاندار لرستان استفاده از ظرفیت و توان بسیج سازندگی را یک اولویت دانست که باید مدنظر قرار بگیرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مجید کیان‌پور، معاون عمرانی استاندار لرستان عصر سه‌شنبه، پنجم آذر در همایش دانشجویان بسیجی طرح هجرت که به‌مناسبت هفته بسیج در خرم‌آباد برگزار شد، استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی را یک اولویت دانست و گفت: در حال حاضر 116 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران لرستان در مناطق محروم لرستان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در دست اجرا است.



وی افزود: تجربه نشان داده است که اردوهای هجرت به مناطق محروم موفق بوده‌اند و ما باید با کمک این اردوها بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم محروم این استان ارائه دهیم



معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه استانداری لرستان آماده است تا تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی این استان و استانداری برای ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم منعقد شود، اضافه کرد: از بسیج سازندگی استان می‌خواهیم هر آنچه در توان دارند برای رفع محرومیت این استان به کار بگیرند.



وی با یادآوری اینکه باید اردوهای جهادی به تمام نقاط محروم استان گسترش داده و از ظرفیت آنها حداکثر استفاده به‌عمل آید، خاطرنشان کرد: امروز توسط بسیج سازندگی پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، صنعت و معدن و... در سطح استان در حال انجام است.



کیان‌پور با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در زمینه‌های مختلف و اینکه باید تلاش خود در شکوفایی این استعدادها را به کار بست، تصریح کرد: استانداری لرستان در این زمینه نهایت همکاری خود را با بسیج سازندگی در آینده خواهد داشت و امیدواریم که بسیج سازندگی بتواند پروژه‌هایی که آغاز کرده است به خوبی به اتمام برساند.

captcha