اعزام 53 تیم امدادی و درمانی به مناطق محروم لرستان
کد خبر: 1319942
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
هفته بسیج انجام می‌گیرد؛

اعزام 53 تیم امدادی و درمانی به مناطق محروم لرستان

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 53 تیم امدادی و درمانی همزمان با آغاز هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذر به مناطق محروم استان خبر داد.


سرهنگ علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از اعزام 53 تیم امدادی و درمانی همزمان با آغاز هفته بسیج به مناطق محروم استان خبر داد و افزود: این تعداد تیم امدادی و درمانی از 30 آبان تا ششم آذر  به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.



وی گفت: از این تعداد 10 تیم به مناطق محروم مرکز استان مانند سپیدشت، دوره چگنی و حاشیه شهر اعزام خواهند شد و مابقی نیز در سایر شهرستان‌های استان نسبت به ویزیت رایگان مردم مناطق محروم اقدام می‌کنند.



پازدار عطر افشانی قبور شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج در لرستان عنوان کرد و گفت: همچنین سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج در استان است.



معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان همچنین اعزام راهیان دفاع مقدس به مدارس و مراکز آموزش عالی، بزرگداشت سالروز تأسیس بسیج دانشجویی در مراکز عالی، برگزاری نشست تخصصی خانه نخبگان استان، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان و ... را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

captcha