برگزاری همایش عاشورایی «عفاف اجتماعی» در ایلام
کد خبر: 1316235
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
چراغی‌پور خبر داد:

برگزاری همایش عاشورایی «عفاف اجتماعی» در ایلام

گروه اجتماعی: مسئول کانون‌های مساجد ایلام با بیان اینکه همایش عاشورایی «عفاف اجتماعی» در مسجد ثارالله ایلام برپا می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.


حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور، مسئول کانون‌های مساجد استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، از برگزاری همایش عاشورایی «عفاف اجتماعی» در این استان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ با حضور اعضای کانون‌های مساجد شهر ایلام برگزار می‌شود.



وی با بیان اینکه این همایش ساعت 10 صبح دوشنبه، 20 آبان‌ در مسجد ثارلله ایلام برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این همایش توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه بانوان و توسعه فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است.



حجت‌الاسلام چراغی‌پور بیان کرد: احیای فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی(س) در جامعه، مبارزه فکری و فرهنگی با بدحجابی، تربیت و پرورش نیروهای متعهد، آماده‌سازی اعتقادی و فکری جوانان و ایجاد دغدغه در آن‌ها جهت فعالیت در زمینه عفاف و حجاب در جامعه، استفاده از نیروهای آموزش دیده در جهت انجام فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجرای نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب در مساجد از اهداف دیگر این همایش است.

captcha