به گزارش ایکنا از فارس، مسعود زارعی، رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای شهر شیراز امروز، 19 اسفند در دومین جلسه این ستاد، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی از ایام نوروز گفت: تلاش کردیم تا با برنامهریزی دقیق، میزبانی شایستهای را از مسافران نوروزی داشته باشیم.
وی از نظارت و بازدید ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی طی ایام پایان سال از نقاط مختلف شیراز و وضعیت خدمترسانیها خبر داد و افزود: این ستاد با حضور میدانی و فعال خود، نهتنها به شناسایی و رفع نواقص میپردازد، بلکه با تعامل مستمر با شهرداری، در جهت بهبود خدمات شهری تلاش میکند به گونهای که این هماهنگی باعث شده است تا مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند که نتیجه آن، افزایش رضایت شهروندان و مسافران خواهد بود.
رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی همچنین به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برنامههای فرهنگی ویژهای برای این دو مناسبت تدارک دیده شده و هماهنگیهای لازم با صدا و سیمای مرکز فارس انجام گرفته است تا شیراز در صدر اخبار ملی قرار گیرد و احساسات و خاطرات خوب مهمانان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) به خوبی انعکاس داده شود.
زارعی، یکی از چالشهای سال گذشته را موضوع پارکینگهای بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: امسال با برنامهریزی دقیقتر، این مشکلات به حداقل رسیده و فرآیندهای نظارتی و بازخوردگیری بهبود یافتهاند تا خدمات شهری با کیفیت بهتری ارائه شوند.
وی همچنین گفت: با ابلاغیههای جدید، حضور و مسئولیت پذیری تمامی اعضای ستاد اجرایی و نظارت به طور جدیتری پیگیری شده و تلاش میشود تا هیچ نقصانی در اجرای برنامهها وجود نداشته باشد و خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: ستاد تسهیلات عالی بر خدمات سفر نوروزی شیراز به طور کامل آماده است تا امسال میزبان مهمانان نوروزی باشد و خاطراتی به یاد ماندنی برای میهمانان و گردشگران رقم بزند.
انتهای پیام