نعیم قاسم: طوفان الاقصی آغاز فروپاشی صهیونیسم را بنا نهاد
کد خبر: 4200339
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

نعیم قاسم: طوفان الاقصی آغاز فروپاشی صهیونیسم را بنا نهاد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطین و دیگر سرزمین‌ها گزینه‌ای جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد تصریح کرد: طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را آشکار کرد و پایه‌های آغاز فروپاشی صهیونیسم را بنا نهاد.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی با اشاره به روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جبهه‌های مختلف تصریح کرد: در برابر استکبار، ظلم و اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطین و دیگر اراضی، گزینه‌ای جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد و زمانی که این مقاومت حامل اصول اعتقادی و آمادگی برای فداکاری باشد، ان‌شاءالله پیروز خواهد شد.

وی افزود: ما می‌خواهیم سرزمین و بشریت را با هم آزاد کنیم و این آزادسازی با سپری شدن سال‌ها و با جانفشانی‌ها و شهدا حاصل می‌شود و ما با خاورمیانه مستقل و عاری از حضور اسرائیل در منطقه‌مان روبه‌رو خواهیم بود.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اسرائیل که ادعای قدرتمند بودن دارد، غیرنظامیان و کودکان را قتل عام می‌کند و قادر به مقابله با رزمندگان مقاومت نبوده و این به معنای شکست صهیونیست‌هاست. طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را آشکار کرد و پایه‌های آغاز فروپاشی صهیونیسم را بنا نهاد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد پس از گذشت چهار ماه، مقاومت همچنان استوار است و می‌جنگد، جانفشانی می‌کند و در وارد کردن خسارات دردناک به صفوف دشمن خلاق است.

انتهای پیام
captcha