فرار سربازان صهیونیستی از خدمت نظامی
کد خبر: 4183611
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

فرار سربازان صهیونیستی از خدمت نظامی

رسانه‌های اسرائیلی با اعلام اینکه سربازان رژیم صهیونیستی از خدمت سربازی فرار می‌کنند، از تشدید مجازات‌های ارتش علیه آن‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند: از اول دسامبر، ارتش رویه‌های مجازات را برای کسانی که از خدمت سربازی فرار می‌کنند و به یگان خود نمی‌پیوندند، تشدید می‌کند.

براساس این گزارش، انتظار می‌رود که مجازات برای هر روز غیبت از یک تا سه روز حبس باشد،درحالی که در گذشته دوره‌های کوتاه‌تر زندان در نظر گرفته می‌شد.

درحال حاضر بیش از دو هزار نفر از سربازان ارتش فراری هستند و قبل از 7 اکتبر متواری شده‌اند. ضمن اینکه صدها نفر از نیروهای ذخیره نیز پس از فراخوان خود را به یگانشان معرفی نکرده‌اند.

در همین رابطه، یکی از سربازان ذخیره که در شمال خدمت می‌کند، به شبکه 12 رژیم صهیونیستی گفت: ما از کمبود مواد غذایی و تجهیزات رنج می‌بریم، برای مقابله با سرما در پتو و آمبولانس می‌خوابیم و بدون کمک مالی، با مشکلات سختی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

حدود یک ماه پیش، کانال 12 اسرائیل گزارش داد که نیروی هوایی اسرائیل صدها سرباز عادی و ذخیره ارتش را از سراسر اروپا به اسرائیل منتقل کرده است.

اسرائیل همچنین در آغاز تجاوز خود از احضار 300 هزار سرباز ذخیره به عنوان بخشی از نیروی مورد نیاز برای جنگی که در نوار غزه به راه انداخته بود، خبر داد.

هزاران نفر از سربازان اشغالگر پیشتر اعلام کردند که به دلیل مخالفت با اصلاحات قضایی مورد نظر نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، به خدمت نخواهند پیوست و هشدارهای زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه این موضوع بر بازدارندگی و آمادگی نظامی ارتش تأثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام
captcha