اوج خشم مسلمانان از صهیونیست‌ها و انتظار اقدام عملی دولت‌ها
کد خبر: 4177186
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
حدادعادل در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

اوج خشم مسلمانان از صهیونیست‌ها و انتظار اقدام عملی دولت‌ها

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به واکنش مسلمانان به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: خشم مسلمانان همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند اوج گرفته است؛ خشم غیر از مقابله عملیاتی است و اقدامات عملی آنچنان که باید دیده نشده که انجام آن هم در دست دولت‌هاست.

غلامعلی حدادعادل

غلامعلی حدادعادل، مشاور عالی رهبر انقلاب اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تحولات فلسطین و وضعیت سخت مردم غزه گفت: رژیم صهیونیستی در حال دست زدن به بزرگترین جنایت علیه بشریت است و به نوعی نسل‌‎کشی را دنبال می‌کند و متأسفانه نهادهای بین‌المللی در سکوت کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی که فرمودند «اگر چنان‌چه این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمان‌ها بی‌تاب می‌شوند، نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند، دیگر کسی جلوی این‌ها را نمی‌تواند بگیرد»، گفت: خشم غیر از مقابله عملیاتی است؛ خشم همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند اوج گرفته ولی اقدامات عملی آنچنان که باید دیده نشده و انجام نگرفته است که البته این کار در دست دولت‌هاست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: دولت‌های مسلمان در مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha