طوفان الاقصی دفاعی برای مردم فلسطین بود
کد خبر: 4177091
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

طوفان الاقصی دفاعی برای مردم فلسطین بود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی با بیان اینکه طوفان الاقصی حمله نبود، بلکه دفاعی برای مردم فلسطین به حساب می‌آید، گفت: همچنین حمایت از مردم فلسطین به هر نحوی ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضویحجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در خصوص جریان غزه یکی از سؤال‌هایی که در ذهن مخاطبان شکل می‌گیرد، این است که چرا حمله کردید که در حال حاضر برای دفاع دغدغه دارید؟ تمامی این موارد در صورتی است که جایگاه این دو با یکدیگر عوض شده و در ابتدا اسرائیل حمله کرده است و فلسطینیان در شرایط دفاع به سر می‌برند.

وی ادامه داد: این اقدامات فلسطین در قالب دفاع از خود و کشور خود صورت می‌گیرد و طوفان الاقصی حمله نبود، بلکه دفاعی برای مردم فلسطین به حساب می‌آید. همچنین حمایت از مردم فلسطین به هر نحوی که مقدور است لازم و ضروری است. حمایت از مردم فلسطین تنها حمایت مالی و جانی نیست، بلکه حتی شرکت در تجمع‌ها و راهپیمایی‌هایی که در خصوص مردم فلسطین رخ می‌دهد، امری مهم و ارزشمند است که در دل دشمنان ترسی به وجود می‌آورد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرموده‌اند: «اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل می‌برد»، قطعاً این امر با حمایت تمامی مسلمانان مهیا خواهد شد که این امر از مقدمات ظهور امام زمان(عج) است و ظهور را نزدیک‌تر می‌سازد.

انتهای پیام
captcha