فریاد خشم امت حزب‌الله بر سر رژیم افسارگسیخته صهیونیستی
کد خبر: 4176188
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
گزارش ایکنا از اجتماع عظیم ضدصهیونیستی مردم تهران

فریاد خشم امت حزب‌الله بر سر رژیم افسارگسیخته صهیونیستی

اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عصر چهارشنبه در میدان انقلاب تهران برگزار شد.

فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار ایکنا، مردم انقلابی تهران؛ پایتخت ایران اسلامی از ساعت 15 امروز 26 مهرماه، به طور خودجوش با تجمع در میدان انقلاب، ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه، اعلام حمایتی دوباره از مردم مظلوم فلسطین داشتند.

از آغازین دقایق مراسم که اجرای آن را مجید یراقبافان برعهده داشت، خیل گسترده جمعیت که با خود پرچم‌های فلسطین، حزب‌الله لبنان و کشورمان و نیز تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی را حمل می‌کردند، یکصدا فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر اسرائیل کودکش» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی مهدی عادلی، قاری ممتاز کشورمان آغاز شد و در ادامه گروه سرود نسیم رحمت سپاه محمد رسول‌الله(ص) قطعه‌ای دو زبانه(فارسی و انگلیسی) را اجرا کرد. شعرخوانی احمد بابایی؛ شاعر جوان آئینی از دیگر بخش‌های مراسم بود. شعار «حیدر حیدر» جمعیت حاضر نیز شور خاصی به مراسم داده بود.

حضور گسترده دانشگاهیان در تجمع ضدصهیونیستی 

قشر نخبه و دانشگاهی کشور هم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دست به تجمع در مراکز دانشگاهی زده‌ بودند و در دانشگاه تهران هم، دانشجویان به تجمع‌کنندگان پیوستند و با سر دادن شعارهایی مانند «حیدر حیدر حیدر»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات مناالذله» همراهی و هم‌دلی‌شان را با مردم بی‌گناه و مظلوم غزه نشان دادند.

امروز مردم در اقدامی نمادین پیکر شهدای غزه را تشییع کردند و پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند. همچنین در گوشه‌ای از مراسم عده‌ای جوانان آدمک‌های نتانیاهو را با خود حمل می‌کردند که نمادی از دستگیری و محاکمه این فرد خبیث و سنگدل بود. 

فریاد خشم امت حزب‌الله بر سر رژیم افسارگسیخته صهیونیستی

تعدادی از جوانان کفن‌پوش در تمجع حضور داشتند و شعارهایی را به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

با وجود اینکه ساعتی از آغاز مراسم گذشته بود، همچنان جمعیت زیادی در حال پیوستن به شرکت‌کنندگان در تجمع بودند به طوری که ایستگاه‌های مترو منتهی به میدان انقلاب مملو از مردمی بود که با سر دادن شعارهایی مانند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و نفرتشان را از رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان می‌دادند.

جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، اعضای دولت، نمایندگان مجلس و روحانیون پا به پای سایر اقشار مردم در این تجمع حضور یافته بودند.

از ساعت 16:30حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در میان استقبال جمعیت حاضر در جایگاه حاضر شد و سخنرانی خود را آغاز کرد.

امروز ایران اسلامی سراسر در غم و اندوه بود، امروز روز انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود، امروز روز بلندشدن فریادهای محبوس‌شده‌ای که باید بر سر رژیم صهیونیستی کشیده شود، امروز روز اتحاد امت اسلام بود و به یاد داشته باشیم که جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه زمانی متوقف می‌شود که وحدت و هم‌صدایی میان ملت‌های و دولت‌های اسلامی وجود داشته باشد.

طبق آخرین اخبار منتشرشده، امروز رژیم جنایتکار صهیونیستی اطراف بیمارستان الشفاء غزه را هم بمباران کرده و در جریان این حمله ۱۰ نفر شهید شده‌اند. نوع حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که افسار این رژیم حتی از دستان حامیانش خارج شده و درصدد انجام نوعی پاکسازی نژادی است.

سراسر ایران اسلامی برای حمایت از فلسطین به خروش در مد

همزمان با تهران، سایر شهرهای ایران اسلامی هم شاهد انجام تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایتی از مردم مظلوم غزه بود و همچنین در کشورهایی مانند لبنان و تونس تظاهرات مشابهی برگزار شد.

قرائت قطعنامه پایانی

بنابر این گزارش در بخشی از این مراسم قطعنامه پایانی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: «ما آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی دانسته و از ملت‌های آزادی‌خواه می‌خواهیم با مطالبه جدی از دولت‌های خود سفرای امریکا در کشور متبوع، احضار و اعتراض خود را به مشارکت دولت امریکا در این کشتار وحشیانه زنان و کودکان اعلام نمایند.

با قید فوریت محاصره غزه برداشته و از سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به فریاد مجروحان و زخمیان حمله ددمنشانه رسیده  و با ارسال دارو و مواد غذایی و حیاتی مانع از عمیق‌تر شدن فاجعه گردند.

مجامع بین‌المللی و حقوق بشری باید هر چه سریع‌تر نخست‌وزیر پلید و بدسیرت رژیم جلاد صهیونیستی و وزیر جنگ ترسو و خبیث این رژیم را در دادگاه‌های بین‌المللی به‌عنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات نمایند.

امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی حاکمان کشورهای اسلامی نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌ و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

تمامی ملت‌های جهان کالاهای این رژیم کودک‌کش و حامی آن شیطان بزرگ را تحریم و از حضور و شرکت در فعالیت‌های علمی و ورزشی اجتناب نمایند.

تمامی پروازهای رژیم صهیونیستی و ورود کشتی‌ها و زیردریایی‌های اسرائیلی به آب‌های سرزمینی کشورهای اسلامی و ویزای شهرک‌نشینان این رژیم لغو و ورود گردشگران آمریکایی ممنوع گردد.»

فریاد خشم امت حزب‌الله بر سر رژیم افسارگسیخته صهیونیستی

یادآور می‌شود شب گذشته بود که رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان المعمدانی، صدها زن و کودک را به شهادت رساند. این حمله در شرایطی انجام شد که مدعیان حقوق بشر چشمان خود را به روی اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها بسته و سکوت پیشه کرده‌اند.

 پس از انجام این اقدام رذیلانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز و فردا در اکثر کشورهای مسلمان عزای عمومی اعلام شده و دولت جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha