راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4176165
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

راهپیمایی مردم مشهد امروز،۲۶ مهرماه، ساعت ۱۸ از میدان شهدا به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود.

راهپیمایی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، متن بیانیه‌ای که این سازمان در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و دعوت به مردم برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه منتشر کرده، بدین شرح است:

این روزها یک نقطه از عالم یعنی غزه مقاوم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «قصه‌ پر غصه‌ فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیت این ملت صبور، بردبار و مقاوم» کانون توجه مسلمانان و تمامی آزادگان جهان قرار گرفته است.

بمباران بیمارستان معمدانی در غزه توسط رژیم کودک‌کشی که در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار گرفته، جنایتی وحشیانه و فجیع‌ترین نسل‌کشی عصر کنونی علیه بشریت بود که با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی، مردم جهان هلوکاست را به چشمان خود دیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم و غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه، از عموم مردم متدیّن و همیشه در صحنه مشهد مقدس دعوت می‌نماید امروز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه ساعت ۱۸ با حضور باشکوه و گام‌های استوار در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین که از میدان شهدا به طرف حرم مطهر رضوی، رواق امام خمینی«ره» برگزار می‌شود، شرکت کرده و ضمن محکومیت این اقدام شنیع، دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه، کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان، با ظلم و کفر جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه برخیزند.

سخنران پایانی مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین آقای کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

همچنین امروز تجمع دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد در محکومیت حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان المعدانی غزه، ساعت ۱۲ امروز در مزار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. 

همچنین امروز و همزمان با نماز ظهر عصر، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد. در این مراسم که با حضور شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه برگزار خواهد شد، میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) نوحه‌سرایی خواهد کرد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی ابعاد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را تبیین خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha