داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف فارس معرفی شدند
کد خبر: 4162186
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف فارس معرفی شدند

داوران مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که هم‌اکنون در فارس در حال برگزاری است، در دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.

داوران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان فارس امروز، 22 مردادماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در حال برگزاری است.

مسابقات امروز در بخش آقایان است که از صبح امروز آغاز شده و تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت. در بخش صبح، مسابقات رشته‌های حفظ و دعاخوانی و اذان و بعدازظهر نیز مسابقات قرائت تحقیق و ترتیل برگزار خواهد شد.

مسابقات بخش بانوان نیز به‌ همین ترتیب فردا، 23 مردادماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) صبح و بعدازظهر اجرا خواهد شد.

در رشته‌های آوایی در بخش آقایان و بانوان 12 داور و در رشته‌های معارف یک داور به نام مهدی صف‌شکن در این دوره از مسابقات در استان فارس حضور دارند.

داوری بخش آقایان را رضا دیانت(حسن حفظ)، حمیدرضا ایماندار(وقف و ابتدا)، محمدباقر ماهانی، سرپرست هیئت داوران، عباس هاشمی(لحن) سیدعلاءالدین حسینی(صوت) کاظم محمدی(اصول اجرای رشته دعاخوانی) برعهده دارند و عباس رحمدار هم به‌عنوان استاد راهنما این دوره از مسابقات حضور دارد.

همچنین در بخش بانوان فاطمه آزادی(رشته مفاهیم)، فاطمه عیدی‌پور(صوت)، مرضیه فیروززاده(لحن)، زهره معارف(وقف و ابتدا و سرپرست هیئت داوران)، زینب یادگاری(حسن حفظ) فاطمه فرهادیان(دعاخوانی) داوری می‌کنند و فاطمه فرهادیان هم به‌عنوان استاد راهنما در بخش بانوان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha