تمام دستگاه‌ها برای آموزش سواد رسانه‌ای به میدان آیند
کد خبر: 4158994
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

تمام دستگاه‌ها برای آموزش سواد رسانه‌ای به میدان آیند

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه امروز افزایش سواد رسانه‌ای مردم یک امر مهم و ضروری است که بسیج در این مسیر پیشگام و پیشرو است، گفت: باید همه نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور در خصوص فضای مجازی و آموزش سواد رسانه‌ای مردم به میدان بیایند.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه شهرستان کازرون امروز، 7 مردادماه در جلسه افتتاحیه مدرسه تابستانه سواد رسانه شهدای بسیج این شهرستان گفت: رسانه و فضای مجازی همانند باران خروشانی است که اگر کنترل و مدیریت شود سرسبزی و ثمر به بار می‌آورد و اگر مدیریت نشود سیلی ویرانگر در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز افزایش سواد رسانه‌ای مردم یک امر مهم و ضروری است که بسیج در این مسیر پیشگام و پیشرو است، گفت: باید همه نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور در خصوص فضای مجازی و آموزش سواد رسانه‌ای مردم به میدان بیایند.

حیاتی به اهمیت نقش آموزش و پرورش برای حضور فعال و مثبت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: آموزش‌ و پرورش امروز بهترین بستر و فرصت برای افزایش آگاهی و افزایش سواد رسانه جامعه هم برای دانش‌آموزان و هم اولیای دانش‌آموزان است.

فرمانده سپاه کازرون بیان کرد: امروز بسیجیان در بستر فضای مجازی و انتشار محتوا در مناسبت‌ها و موضوعات مهمِ روز دارای تشکیلات و ساختار منسجمی هستند که روزبه‌روز باید این ساختار منسجم‌تر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون نیز در این نشست گفت: درسال گذشته مشاهده کردیم که این رسانه و فضای مجازی بود که بستر ناآرامی‌ها در کشور شد و اگر در این فضا افراد انقلابی و مذهبی حضور داشته باشند، دیگران و ضدانقلاب نمی‌توانند اجازه عرض اندام پیدا کنند.

همچنین در این مراسم هادی صنعتی، معاون فرماندار کازرون به اهمیت پاسخ به شبهات دینی و مذهبی به‌ویژه در موضوع محرم و قیام عاشورا توسط شبهه‌افکنان در فضای مجازی و رسانه موضوعاتی را بیان کرد.

مهدی زارعی، مدیر مرکز فضای مجازی سپاه کازرون نیز در خصوص نحوه فعالیت مدرسه سواد رسانه در تابستان ۱۴۰۲ موضوعات و رشته‌های تخصصی و نحوه ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌ها در این مدرسه توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام
captcha