نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس اعلام شد
کد خبر: 4157298
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت:‌ این مرحله از مسابقات در بازه زمانی 3 تا 23 تیرماه در سطح استان فارس به‌صورت منطقه به منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ملاک برای راهیابی برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی در رشته‌های دعاخوانی، اذان و قرائت تحقیق و ترتیل اخذ امتیاز بالای 70 است، گفت: تعداد راه‌یافتگان به مرحله استانی در هر رشته بستگی به تعداد شرکت‌کنندگان آن رشته دارد.

جلالی اظهار کرد: همچنین در رشته‌های حفظ ملاک راه‌یابی به مرحله استانی حدنصاب کسب امتیاز 80 شرط حفظ و حد نصاب قرائت شامل صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتدا کسب امتیاز 70 است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: این مسابقات در مناطق گراش، کازرون، فیروزآباد، فسا و شیراز برگزار شد که هر کدام میزبان متسابقان شهرهای همجوار خود بودند.

وی در ادامه نتایج این مرحله از مسابقات را به تفکیک بانوان و آقایان به شرح زیر اعلام کرد:

نتایج شیراز بخش بانوان و آقایان

نتایج منطقه فیروزآباد بخش بانوان و آقایان

نتایج منطقه فسا بخش بانوان و آقایان

نتایج منطقه گراش بخش بانوان و آقایان

نتایج منطقه کازرون بخش بانوان و آقایان

انتهای پیام
captcha