پذیرش دانش‌پژوه در رشته تربیت مدرس معارف نماز آغاز شد
کد خبر: 4149178
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

پذیرش دانش‌پژوه در رشته تربیت مدرس معارف نماز آغاز شد

مرکز تخصصی نماز، تحت اشراف استاد محسن قرائتی برای تحصیل در دوره کوتاه‌مدت شش ماهه تربیت مدرس معارف نماز، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از میان برادران طلبه سطح دو و بالاتر، دانش‌پژوه می‌پذیرد.

پذیرش دانش پژوه در رشته تربیت مدرس معارف نماز آغاز شدبه گزارش ایکنا از فارس، مرکز تخصصی نماز، تحت اشراف استاد محسن قرائتی برای تحصیل در دوره کوتاه‌مدت (شش ماهه) تربیت مدرس معارف نماز، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از میان برادران طلبه سطح دو و بالاتر، دانش‌پژوه می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند از ۲۰ خرداد تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ با دارا بودن شرایط  اتمام سطح دو (کتبی و شفاهی پایه ۸)، حداکثر سن ۴۰ سال و قبولی در مصاحبه از طریق تارنمای مرکز تخصصی نماز به نشانی https://qunoot.net/App/amoozesh/register.php، مراجعه حضوری به نشانی قم - خیابان شهدا - کوچه آمار (۲۲) - پلاک ۷۰ - مرکز تخصصی نماز و یا با تماس با شماره ۰۲۵۳۷۷۳۳۰۹۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در این دوره ثبت نام کنند.

متقاضیان پس از گذراندن دوره از گواهی پایان دوره، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اعزام مستمر به برنامه‌های تبلیغی و تدریسی ستاد اقامه نماز کشور در نهادها، سازمان‌ها و ادارات و معرفی به مراکز علمی بهره‌مند شوند.

داوطلبان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرکز تخصصی نماز (قنوت) مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha