برگزاری مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ در فارس
کد خبر: 4147608
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

برگزاری مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ در فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اعلام قبولی ۳۹۰ نفر در مرحله نخست دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم فارس، گفت: مرحله دوم این آزمون روز ۱۵ تیر در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان در مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی مرحله دوم این آزمون نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ازمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن که ۱۵ اردیبهشت انجام شد، جمعاً ۶۱۸ نفر حافظ در سه مقطع ۱.۲.۳ جزء قرآن کریم شرکت کرده که از این آمار ۳۹۰ نفر موفق به کسب نمره قبولی شده و مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم شدند.

حجت‌الاسلام قانع با بیان اینکه مرحله دوم آزمون به صورت عملی از تاریخ ۱۵ تیر تا ۳۰ تیر در شهرستان شیراز انجام خواهد شد، اظهار کرد: به جهت نظم در اجرای آزمون و سهولت شرکت برای حفاظ گرامی اداره امور قرآنی جدول زمانبندی آماده کرده که روز ساعت آزمون هر نفر در آن مشخص است.

انتهای پیام
captcha