دانشکده علوم قرآنی شیراز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 4146347
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

دانشکده علوم قرآنی شیراز دانشجو می‌پذیرد

دانشکده علوم قرآنی شیراز از طریق کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم قرآنی شیراز، پذیرش دانشجوبه گزارش ایکنا از فارس،‌ دانشکده علوم قرآنی شیراز وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در رشته علوم قرآنی از طریق کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

کد رشته انتخابی در دفترچه سازمان سنجش در بخش آقایان 12295 و بانوان 12286 اعلام شده است و همچنین آی دی ایتا و سروش این دانشکده نیز به آدرس  @uniquranاعلام شده است.

از جمله مزایای این دانشکده می‌توان به داشتن فضای معنوی و فرهنگی ویژه، بهره‌مندی از استادان مجرب و ممتاز استان، مجهزترین کتابخانه تخصصی علوم و معارف قرآن در جنوب کشور، دارای رتبه‌های برتر المپیاد کشوری و کنکور سراسری، مرجع معتبر نهادهای انقلابی، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز، جذب بیش از ۷۰ درصد دانشجویان،   از ابتدا تا کانون در بازار کار،‌ قبولی در مقطع دکتری در دانشگاه‌های تراز کشور، توسط دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده، کمک هزینه تحصیلی به مدت پنج نیم سال برای دانشجویانی که رتبه آزمون کارشناسی ارشدشان زیر ۵۰۰ باشد، خوابگاه و وعده غذایی(صبحانه، ناهار و شام) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 به شماره‌های ۰۷۱-۳۶۲۷۲۷۲۰، ۰۹۰۳۹۸۰۶۲۲۱،‌۰۹۰۳۷۱۹۰۸۰۳ تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، دانشکده علوم قرآنی شیراز در بلوار مطهری (زرگری سابق) قرار دارد.

انتهای پیام
captcha