لزوم بروزرسانی اصول مدیریتی منطبق با حکومتداری امیرالمومنین(ع)
کد خبر: 4144470
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
ایمانیه تأکید کرد:

لزوم بروزرسانی اصول مدیریتی منطبق با حکومتداری امیرالمومنین(ع)

استاندار فارس با بیان اینکه حکمرانی اسلامی مبتنی بر عقاید دینی و منطبق با سیره‌ی حکومتداری امیرالمومنین(ع) امری ضروری است، تاکید کرد: باید اصول مدیریتی پس از شناسایی و بومی‌سازی، نسبت به مقتضیات فعلی به‌روز شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، ۸ خرداد در همایش «حکمرانی متعالی» که در تالار حکمت این دانشگاه برگزار شد، گفت: حکمرانی مبتنی بر عقاید دینی، ملی و آموزه‌های اسلامی  از آرزوهای همه مشتاقان کشور و دوستداران دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به فعایت ۵ ساله مدرسه عالی حکمرانی در کشور، اظهار کرد: طی چندین سال گذشته شعب این مدارس در استان‌ها تشکیل شده و استان فارس در این زمینه اقدامات خوبی داشته است و در کار این مدرسه امروز شاهد افتتاح پژوهشکده حکمرانی دانشگاه شیراز بودیم.

استاندار فارس، یکی از اهداف تشکیل مدارس حکمرانی پژوهش مبتنی بر مولفه های ملی و عقیدتی اعلام کرد و گفت: مدرسه حکمرانی در کنار آموزش مدیران فعلی، نسل جوان را برای پذیرفتن مدیریت‌های آینده تربیت می‌کند.

ایمانیه، حکمرانی اسلامی مبتنی بر عقاید دینی و منطبق با سیره‌ی حکومت داری امیرالمؤمنین(ع) را امری ضروری دانست و تاکید کرد: باید اصول مدیریتی پس از شناسایی و بومی‌سازی،  نسبت به مقتضیات فعلی به‌روز شود تا مورد استفاده قرار گیرد بنابراین پژوهشکده حکمرانی دانشگاه شیراز می‌تواند راهی برای انجام سریع تحولات در زمینه حکمرانی اسلامی ایرانی باشد.

انتهای پیام
captcha