قانون، فصل‌‌الخطاب فعالیت‌های شورای شهر شیراز است
کد خبر: 4142660
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

قانون، فصل‌‌الخطاب فعالیت‌های شورای شهر شیراز است

در پی بازداشت ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، رئیس این شورا ضمن توصیه به صبر تا روشن شدن زوایای این پرونده، گفت: قانون فصل‌الخطاب است.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس،‌ در پی بازداشت 2 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز واکنش نشان داد که از سوی روابط عمومی این شورا در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شیراز با اشاره به موارد مطرح شده از سوی رسانه‌های رسمی پیرامون بازداشت‌ دو تن از اعضای شورا ضمن تبریک مجدد آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: پیرو اخبار منتشر شده از سوی برخی از رسانه‌ها و سؤالات فعالان اجتماعی مبنی بر خبر اعلام‌ شده از سوی معاون دادستان مرکز استان فارس در مورخ ۳۱ اردیبهشت‌ در خصوص بازداشت دو عضو شورای اسلامی شهر شیراز، به استحضار مردم فهیم و نجیب شیراز عزیز و سایر هموطنان و اصحاب محترم رسانه می‌رساند، آنچه شورای اسلامی شهر شیراز از آن اطلاع یافته صرفاً همان خبر انتشار یافته از سوی رسانه‌های رسمی استان به نقل از معاون محترم دادستان استان فارس با موضوع بازداشت دو نفر از اعضای شورا به جهت تخلفات و اتهامات تفهیمی به دستور مقام قضایی بوده و مازاد بر آن اطلاعاتی در اختیار ندارد.

وی تصریح کرد: بدیهی است دادگستری کل و مسئولین محترم دستگاه قضایی استان فارس حسب قوانین و مقررات و با عدالت و انصاف بر اساس مستندات، پرونده را پیگیری و به سرانجام خواهند رساند.

طاهری تأکید کرد: این شورا از همگان تقاضا دارد تا روشن شدن زوایای پرونده و رسیدگی از سوی دستگاه محترم قضایی از هرگونه گمانه‌زنی و قضاوت‌‌های زود هنگام که سبب خدشه‌دار شدن افکار عمومی خواهد شد، اجتناب شود.  

انتهای پیام
captcha