اولویت‌دهی به حمایت از فیلم و نمایش‌های دینی در شیراز
کد خبر: 4088241
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

اولویت‌دهی به حمایت از فیلم و نمایش‌های دینی در شیراز

رئیس کیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به استقبال مردم شیراز از نمایش میدانی «محشر» گفت: به نتیجه رسیدن نمایش‌های میدانی و فیلم و سریال با محوریت دینی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر شیراز است.

علی‌اکبر سلطانی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علی اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 5 مهرماه در محلس اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: تبیین موضوعات دینی و مذهبی و اعتقادی در نمایش «محشر» به خوبی نمود دارد و موجب می‌شود در جامعه نمود خوبی داشته باشد تا افراد جامعه مراقب اعمال و رفتار خود باشند.

وی اضافه کرد: به نتیجه رسیدن نمایش‌های میدانی و فیلم و سریال با محوریت دینی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر شیراز است و در همین راستا قرارداد فیلم احمدبن موسی(ع) امسال با سازمان اوج منعقد شد و امیدواریم با همکاری سازمان اوج شاهد اجرای بیشتر چنین نمایش‌ها و فیلم‌هایی باشیم.

سلطانی در ادامه با اشاره به استقبال مردم شیراز از نمایش «محشر» گفت: سازمان اوج دارای سابقه خوبی در اجرای نمایش میدانی در شیراز است و استقبال مردم از محشر نشان دهنده ارتباط خوب و پایدار مردم شیراز با هنرهای نمایشی است.

انتهای پیام
captcha