تشکیل ۱۰۰۰ قرارگاه عملیاتی جهادگران در کشور
کد خبر: 4078779
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

تشکیل ۱۰۰۰ قرارگاه عملیاتی جهادگران در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه تولید محتوا و کار تخصصی جهادگران باید از سوی قرارگاه‌های عملیاتی و در یک کار مشترک انجام شود، گفت: به دنبال تشکیل ۱۰۰۰ قرارگاه عملیاتی جهادگران در کشور هستیم.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز، 26 مردادماه در رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی استان فارس گفت: استان فارس به عنوان استان محوری و نمونه همواره پای کار هستند و در رزمایش‌های مختلف پیش‌قدم بودهاند و در آینده نیز رزمایشهای تخصصی دیگری با هدف امیدآفرینی  و ارائه خدمات تخصصی به مناطق محروم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه 42 هزار گروه جهادی به استعداد 900 هزار جهادگر در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: مردم در انتظار خدمات شفاف و تخصصی هستند لذا حرکت‌های جهادی با وجود شوراها و مجامع جهادی که از طریق انتخابات در سراسر کشور انتخاب شد باعث ایجاد کار محتواسازی و اندیشه‌ورزی شد. این 543 شورای جهادی و مجمع جهادی کشور درواقع بستر کار جهادی را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این تولید محتوا و کار تخصصی باید توسط قرارگاه‌های عملیاتی و در یک کار مشترک و با هدف انجام شود که به دنبال یک هزار قرارگاه عملیاتی در سطح کشور هستیم و تاکنون 165 قرارگاه شکل گرفته است و رزمایش‌های مختلفی طرح‌ریزی می‌شود تا این حرکت هم تقویت شود و هم بتوان گسترش داد.

زهرایی با بیان اینکه بهار خدمت و رزمایش جهادگران فاطمی نمونه‌ای از رزمایش‌های است که در طول سال جاری اجرا شده است، گفت: اقشار تخصصی بسیج نیز باید رزمایش‌های تخصصی را انجام دهند و اولین رزمایش تخصصی با سازمان فضای مجازی و بسیج رسانه انجام شد و استان تهران میزبان شد و با حضور 10 هزار نفر این حرکت جهادی را انجام دادند و دومین جهاد تخصصی به میزبانی استان فارس تحت عنوان رزمایش جهاد دامپزشکی به مدت 3 روز با حضور  625 جهادگر در قالب 125 تیم و گروه جهادی انجام خواهد شد.

وی خطاب به تیم‌های جهادی شرکت کننده در این رزمایش گفت: خدمت تخصصی را به محرومین و مستضعفان ولی نعمتان انقلاب ارائه دهید. یکی از ذخایر انقلاب همین عشایر عزیز هستند و به خاطر شرایط زندگی شاید از زیر ساخت های لازم و خوبی برخوردار نباشند لذا خدمت به این قشر انقلابی و با بصیرت را وظیفه خود بدانید و امیدواریم این حرکت جهادی برکتی شود که بتوانیم به تمامی قشرهای مختلف خدمات مختلفی ارائه کنیم.

انتهای پیام
captcha