آغاز ثبت‌نام دوره آموزش مکالمه با قرآن
کد خبر: 4078431
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

آغاز ثبت‌نام دوره آموزش مکالمه با قرآن

مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) از آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» (آموزش مکالمه قرآنی) ویژه حافظان بیش از ۱۵ جزء قرآن در سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا قلیچ خانی، مدیر عامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع)محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از ثبت‌نام دوره آموزش مکالمه قرآنی خبر داد و گفت: دوره مجازی مکالمه قرآنی با عنوان طرح ملی «احسن‌ الحدیث» که از شاخص‌ترین طرح‌های مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) است به صورت سراسری از تمام کشور کاملاً مجازی در دو واحد بانوان و آقایان ثبت‌نام می‌کند.

وی افزود: این طرح برای اولین بار در سال ۹۶ توسط دارالتحفیظ الهادی(ع) با هدف مکالمه با آیات قرآن و استدلال به واسطه آیات قرآن ابداع شد که حافظان قرآن طی ۵ ترم سه ماهه در فضای مجازی آموزش می‌بینند.

قلیچ‌خانی با بیان اینکه حفظ حداقل ۱۵ جزء از قرآن کریم، شرط حضور در این دوره است، گفت: این طرح در طول سال یک بار ثبت‌نام دارد و علاقه‌مندان فقط تا دهم شهریور ماه فرصت دارند تا جهت ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09305309600 ارسال کنند.

وی با تصریح اینکه نوع نگاه تکلم به وسیله آیات قرآن کریم نگاه تازه‌ای در زندگی نیست، افزود: به واسطه آیات قرآن با مردم تکلم کردن، همچنین استدلال آوردن در زندگی به واسطه آیات اتفاق تازه‌ای نبوده اما اتفاقی است که فراموش شده چراکه در احوالات یکی از اصحاب اهل بیت(ع) به نام فضه که خادمه حضرت زهرا(س) بود آمده است که ۲۰ سال با آیات قرآن کریم تکلم می‌کرد.

قلیچ‌خانی در پایان گفت: تاکنون از ۲۳ استان کشور و یک کشور خارجی(آلمان) در این طرح شرکت کرده‌اند و قریب به ۱۰۰ نفر نیز فارغ التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha