شیراز؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن بیت‌الاحزان
کد خبر: 4072125
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

شیراز؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن بیت‌الاحزان

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 30 و 31 تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 30 و 31 تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه مسابقات مذکور به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، از حضور 200 شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش زیر 12 سال شامل رشته‌های حفظ یک جزء و 3 جزء و بانوان در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

شاهسونی با تصریح اینکه در این مرحله از مسابقات متسابقان از استان‌های تهران، قم، آذربایجان غربی، کرمان و فارس به رقابت می‌پرداختند، گفت: مسابقات در روز 30 تیرماه و اختتامیه در روز 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در پایان گفت: به نفرات برتر علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نفیسی اهدا می‌شود که با همت یکی از خیران مبلغ آن نسبت به دوره‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و علاوه بر این به تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha