شهادت دو محیط‌بان در بوانات فارس
کد خبر: 4060188
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

شهادت دو محیط‌بان در بوانات فارس

طبق اعلام روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست فارس، یک محیط‌بان و یک نیروی مردمی در پناهگاه حیات‌وحش دره باغ بوانات در استان فارس طی درگیری با متخلفین شکار جان باختند.

شهادت محیط بانان، بوانات استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست فارس، احمد رستگار، مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوانات امروز، 7 خرداد گفت: متأسفانه طی درگیری متخلفین شکار که در حوالی ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه عصر جمعه ششم خردادماه با محیط بانان، نیروهای مردمی و همیاران افتخاری در منطقه پناهگاه حیات وحش دره باغ شهرستان بوانات استان فارس رخ داد محیط‌بان محمد فرهمند و یکی از نیروهای مردمی به نام رضا بهرام‌پور جان باختند و یکی از همیاران افتخاری به نام علی اسدی نیز به شدت مجروح شده است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی دادگستری فارس، سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز از صدور دستورات قضایی ‌و آغاز تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری قاتلان از ساعات اولیه وقوع حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه همیار محیط بانی که در این حادثه زخمی شده است با کمک امدادگران هلال احمر استان به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارد، گفت: برخورد قاطعانه و بدون اغماض با ضاربین متواری در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha