دولت در حال انجام کار جهادی است
کد خبر: 4056688
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

دولت در حال انجام کار جهادی است

امام جمعه خاوران با بیان اینکه دولت در حال انجام کار جهادی است، افزود: قانونی که سالیان پیش باید اجرا می‌شد و هیچ دولتی زیربار آن نرفت، توسط این دولت انجام شد.

حجت‌الاسلام یوسف جعفری، امام جمعه خاورانبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام یوسف جعفری، امام جمعه خاوران، امروز، 23 اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی، گفت: در همین بخش و در بسیج خاوران شاهد فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه بهداشتی، پزشکی، عمرانی بودیم که این مسائل را در کمتر کشوری مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی لایزال بسیج، همدل و همراه به هم نوعان خود کمک می‌کند، این شجره طیبه را یکی از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج در کشورهای دیگر هم تشکیل شده است مانند حشدالشعبی که همان الگوبرداری از بسیج خودمان است.

جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی بیان کرد: باید بدانیم در کدام زمین بازی می‌کنیم. موضوعی هست که مردم را نگران کرده است. دولت طرحی را اجرا کرده است و طبق قانون، وظیفه دولت اجرای قانون است و این قانون سالیان سال اجرا نشده بود.

وی با بیان اینکه دولت در حال انجام کار جهادی است، افزود: قانونی که سالیان پیش باید اجرا می‌شد و هیچ دولتی زیر بار آن نرفت، این دولت را انجام شده است. در حقیقت می‌توانیم بگوییم که دولت‌ها ترسیدند این قانون را اجرا کنند.

امام جمعه خاوران با یادآوری اینکه رئیس‌جمهور به صراحت اعلام می‌کند که پای آبرویم هم ایستاده‌ام، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت طرح‌های اقتصادی خوبی دارد و همه کمک کنند لذا دولت‌مردان، مجلس و مردم کمک کنند.

جعفری با اشاره به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده است، گفت: یارانه‌ای که به همه مردم داده شده تقریباً 10 برابر شده است؛ واردات خودرو آزاد شده است و رانتی که در صنعت خودروسازی مشاهده می‌کنیم در حال شکستن است.

وی تصریح کرد: امروز گاهاً در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که عده‌ای معترض هستند اما این‌ها صدای شکستن بسیاری از رانت‌خواران است که خودش را اینگونه بروز و ظهور داده است.

امام جمعه خاوران در بخش دیگری از سخنان خود برخی از اقدامات دولت را از ابتدای تشکیل تاکنون برشمرد و گفت: امروز بحمد الهی با واکسیناسیون گسترده‌ای که دولت انجام داد، آمار کشته‌شدگان کرونا از روزانه 800 نفر تقریبا به صفر رسیده است همچنین فروش نفت ما چند برابر قبل از تحریم شده است.

انتهای پیام
captcha