جشن گلریزان زندانیان نیازمند در مرودشت برگزار شد
کد خبر: 4054496
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

جشن گلریزان زندانیان نیازمند در مرودشت برگزار شد

همزمان با روز پایانی ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان مرودشت برگزار شد.

جشن گلریزان مرودشت به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با روز پایانی ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد امروز، 12 اردیبهشت‌ماه در شهرستان مرودشت برگزار شد. در این جشن گلریزان مردم نوع‌دوست مرودشت همچون گذشته با حضور خود در این امر خداپسندانه و واریز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به حساب ستاد دیه استان فارس در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، احسان و نیکوکاری خود را آنگونه که  شایسته این شهر است را نشان دادند.

سید علیرضا سجادیان، رئیس زندان مرودشت در این مراسم مشارکت مردم و خیران در جشن گلریزان ‌ساز آزادسازی بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد به ویژه محکومین مالی دانست و گفت: گرفتار بودن در پشت میله‌های زندان نه تنها گره‌ای از کار افراد باز نخواهد کرد بلکه موجب ایجاد آسیب در خانواده زندانی و در نهایت تاثیر منفی در جامعه دارد لذا اینگونه اقدامات است که برای بقای بنیان خانواده و قرار نگرفتن در معرض فسادهای جامعه رضایت خداوند را در پی دارد.

رئیس زندان مرودشت سپس گزارشی از اقدامات و عملکرد زندان مرودشت در جهت اخذ رضایت شکات و آزادسازی زندانیان این زندان با همکاری خیرین ارائه داد.

در ادامه حجت‌الاسلام آقایی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: جرائم غیرعمد جزو جرائمی است که ممکن است برای هریک از ما انسان‌ها پیش بیاید که در سانحه‌ای یا حادثه‌ای به عنوان مجرم غیرعمد شناخته شویم و امید است کسانی که دچار چنین گرفتاری‌هایی شده‌اند، خداوند وسیله رفع مشکلات آنان را فراهم آورده و هرچه زودتر به کانون گرم زندگی وخانواده برگردند.

فاتحی، معاون دادگستری استان فارس هم در این مراسم گفت: افرادی که در جرائم غیر عمد به زندان معرفی می‌شوند دارای شاکی خصوصی هستند و دولت و قانون دخالتی در این امر نمی‌تواند داشته باشد و این چنین است که ابتدا خانواده آن زندانی دچار مشکلات شده و ممکن است زمینه ایجاد فساد در خانواده و جامعه به وجود آید.

انتهای پیام
captcha