پاسداری مرحوم آیت‌الله مصباح از اندیشه‌های انقلاب با اجرای طرح ولایت
کد خبر: 4023092
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

پاسداری مرحوم آیت‌الله مصباح از اندیشه‌های انقلاب با اجرای طرح ولایت

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: آن عالم ربانی با اجرای طرح ولایت از اندیشه‌های انقلاب و نگاه توحیدی انقلابی پاسداری می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز، عصر پنج‌شنبه، دوم دی‌ماه در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که در مجتمع رفاهی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی با اجرای طرح ولایت از اندیشه‌های انقلاب و نگاه توحیدی انقلابی پاسداری می‌کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح ولایت از سوی آیت‌الله مصباح یزدی و اهمیت آن، گفت: در زمانی که بیم آن می‌رفت که آسیب اساسی به اندیشه‌های بنیادین دینی در این کشور وارد شود، آیت‌الله مصباح یزدی همچون پاسداری در حوزه اندیشه و دین با راه‌اندازی طرح ولایت به همت مؤسسه پژوهشی ـ آموزشی امام خمینی(ره) در واقع از اندیشه‌های انقلاب پاسداری کرد.

نیری افزود: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در این طرح دوره‌هایی را با کتاب‌های برگرفته از رهاورد علمی خود برگزار کردند که باعث حفاظت از اندیشه‌ها برای نسل جوان شد.

وی به تداوم طرح ولایت در دانشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: این طرح سال‌ها اجرا می‌شد و آیت‌الله مصباح مانند پاسداری برای حریم اندیشه در آن زمان با تمام وجود هزینه دادند.

یادآور می‌شود، در بخش پایانی مراسم بزرگداشت مرحوم علامه آیت‌الله مصباح یزدی، مستند «آن زمستان» که درباره آن عالم ربانی بود، اکران شد.

انتهای پیام
captcha