شجاعت پرستاران در مبارزه با کرونا مثال‌زدنی است
کد خبر: 4019677
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

شجاعت پرستاران در مبارزه با کرونا مثال‌زدنی است

فرمانده نیروی انتظامی فارس پرستاران را سرداران جبهه سلامت عنوان کرد و گفت: شجاعت پرستاران در زمان شیوع کرونا و مبارزه با آن مثال‌زدنی است.

تجلیل از پرستاران، فرمانده نیروی انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 18 آذرماه به مناسبت فرا رسیدن روز پرتسار، با حضور در بیمارستان شهید چمران از مدافعان سلامت به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در بحران کروناویروس و نجان جان بیماران تقدیر کرد.

وی، پرستاران را از بهترین بندگان خداوند خواند و پرستاری را شغلی با ارزش عنوان کرد و افزود: کروناویروس یک بیماری پر قدرتی است که تمامی ذهن‌ها را درگیر خود کرده و در این میان افراد ایثارگری همچون پرستاران هستند که با از خودگذشتگی در این جبهه سلامت مبارزه می‌کنند.

حبیبی با اشاره به فداکاری‌های شهدای سلامت در بحران کروناویروس، اظهار کرد: پرستاران، سرداران جبهه سلامت هستند و شجاعت آنان در این مبارزه مثال‌زدنی است.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با معرفی خود به عنوان سرباز مجموعه سلامت، آمادگی همه جانبه نیروی انتظامی را برای تقویت همکاری‌های بین‌بخشی اعلام کرد.

سیدوحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به حضور خودجوش پرستاران در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: پرستاران نیز همانند دیگر رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی حضور داشتند و از خود حماسه آفریدند که امروزه همان ایثار و جهاد در بحران کروناویروس و مبارزه با خطرناک‌ترین بیماری قرن مشاهده شد.

وی با بیان اینکه نجات جان بیماران در بحران کروناویروس، نشان از روحیه جهادی پرستاران دارد، آنان را به عنوان الگوی از خودگذشتگی و ایثار برای همنوع عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از فرمانده انتظامی فارس و مجموعه نیروهای انتظامی نیز به پاس همکاری با مجموعه سلامت و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه به ویژه در مراکز بهداشتی درمانی قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha