رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان در فارس برگزار شد
کد خبر: 4015840
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان در فارس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، رزمایش اقتدار بسیجیان با عنوان «اقتدار و حماسه» در 36 شهرستان استان فارس آغاز شده که در شیراز این رزمایش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، رزمایش اقتدار بسیجیان با عنوان «اقتدار و حماسه» امروز، 3 آذرماه در 36 شهرستان استان فارس آغاز شده است. این رزمایش در شیراز با حضور تمام بسیجیان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه بسیجیان همواره در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند، گفت: بسیجیان سربازان ولایت هستند و همواره این آمادگی دارند تا در خدمت به این نظام و انقلاب و مردم جانفشانی کنند.

وی، یکی از اصول بسیج را اصل انعطاف‌پذیری دانست که بسیجیان در هر عرصه‌ای که نیاز است، به تناسب نیاز به سرعت در آن عرصه ورود کرده و نیازمندی‌ها را مرتفع می‌کنند و سگس افزود: این مسئله را هم در طول 8 سال دفاع مقدس و هم در صحنه‌های نبرد با دشمنان این نظام و همچنین عرصه محرومیت‌زدایی، کمک به محرومان و تمام حوادث و بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و همچنین مبارزه با کرونا به خوبی مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه بسیجیان در اصل انعطاف‌پذیری در حد اعلا هستند، گفت: در هر عرصه‎‌ای که در طول دورن انقلاب برای این کشور پییش آمد و نیاز به نقش‌آفرینی بود بسیج به سرعت در آن عرصه حاضر شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به آن قابلیت رساند تا بتواند ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در دورترین و محروم‌ترین نقاط این کشور به خوبی ایفای نقش کرده است، گفت: بسیجیان خالصانه به دنبال این بودند که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

بوعلی با اشاره به اینکه بسیجیان بیش از 18 نوع خدمت را به مردم ارائه می‌کنند، از جمله این عرصه‌ها کمک‌های مؤمنانه، اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا و مشارکت گسترده در واکسیناسیون کرونا، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و غیره برشمرد.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه بسیج همواره در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرد، نقش اثرگذار و تعیین کننده داشته و دارد، گفت: بحمد الهی بسیجیان استان فارس هم رکاب با تمام بسیجیان کشورمان در همه عرصه‌های ابلاغ شده به خوبی نقش‌‌آفرینی کرده و افتخار آفریده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اجرای طرح «نذر رهایی» بسیجیان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس اشاره کرد و گفت: در این بحث فارس یکی از استان‌های برتر کشور است به طوری که یک چهارم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور مربوط به این استان است و از سالروز شهادت حاج قاسم در سال گذشته تاکنون توانسته‌ایم 7 مرحله آزادسازی زندانیان را داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در این رزمایش اقتدار بسیجیان بناست که سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت آنلاین و برخط پخش شود.

انتهای پیام
captcha