لایحه بودجه ۱۴۰۰ عملیاتی نیست / به شایعات دامن نزنیم
کد خبر: 3939976
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
عزیزی در گفت‌و‌گو با ایکنا:

لایحه بودجه ۱۴۰۰ عملیاتی نیست / به شایعات دامن نزنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بودجه‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: به‌طور کلی شرایط بودجه‌ای کشور مناسب و عملیاتی نیست و متأسفانه سنتی است.

لایحه بودجه ۱۴۰۰ چندان عملیاتی نیستابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا مجلس به اصلاح بودجه‌های قرآنی در لایحه بودجه 1400 ورود می‌كند، گفت: قطعاً به این قضیه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه به‌طور كلی شرایط بودجه‌ای كشور مناسب نیست، اظهار کرد: بودجه‌ ارائه شده آنچنان عملیاتی نیست و متأسفانه سنتی و طبیعی است که كسری هم داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


عزیزی با ذکر اینكه نمایندگان به مباحث قرآنی عنایت دارند و امیدواریم که وضعیت بودجه‌های قرآنی بهتر شود، تصریح کرد: البته بهتر است كمیسیون فرهنگی مجلس این مسئله را پیگیری كند. در كمیسیون امنیت ملی مجلس باید چنین مسائلی را دنبال كنیم،‌ اما این مسائل جزو وظایف كمیسیون فرهنگی است.

وی در پاسخ به شایعاتی كه در فضای مجازی مبنی بر حذف بودجه‌ نهادهای دینی مطرح شده است، اظهار کرد: چنین مباحثی به صحن مجلس نیامده و شایعه است. بنابراین نباید به این شایعات توجه و به آن‌ها دامن بزنیم.

عزیزی در پایان با تأكید بر اینكه خروجی مجلس مهم است، تصریح کرد: درباره بودجه‌های قرآنی پیگیری می‌كنم، اما این مسئله نیاز به همكاری و پیگیری دیگران هم دارد.

انتهای پیام
captcha