واکنش حماس به سرقت اجساد شهدای فلسطینی
کد خبر: 4192458
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

واکنش حماس به سرقت اجساد شهدای فلسطینی

جنبش حماس با محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در نبش قبر و سرقت اجساد شهیدان فلسطینی، این اقدام وحشیانه را نشان‌دهنده سادیسم و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش ایکان به نقل از الغد، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه نبش قبر و تخریب هزار و 100 قبر در حی التفاح در شرق شهر غزه و سرقت حدود 150 جسد شهید را محکوم و تأکید کرد که این موضوع «جنایتی فجیع است که وحشی‌گری این ارتش فاشیستی را بیان می‌کند و میزان سادیسم و ​​جنایتکاری آن را آشکار می‌کند.

حماس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: این تخلفات نقض آشکار تمام ارزش‌ها و قوانین الهی و نادیده گرفتن همه قوانین و هنجارهای بین‌المللی است.

این جنبش در بیانیه خود خاطرنشان کرد که این جنایت شنیع اندکی پس از آن رخ می‌دهد که اشغالگران، اعضای حدود 80 جسد را ربوده‌ بودند.

حماس در بیانیه خود تأکید کرد: ما با تکرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مبنی بر نبش قبور و ربودن اجساد شهدای ما در نوار غزه مواجه هستیم و از همه کشورها، دولت‌ها و نهادهای حقوق بشری و بین‌المللی می‌خواهیم به مسئولیت‌های انسانی و اخلاقی خود پایبند باشند و برای محکوم کردن و افشای این جنایات فزاینده، اقدام جدی و فوری انجام دهند.

دفتر رسانه‌ای دولت حماس در غزه پیشتر اعلام کرده بود که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی هزار و 100 قبر را در قبرستان التفاح در شرق غزه نبش قبر کرده و 150 جسد را ربوده است.

انتهای پیام
captcha