بایدن برای پایان نسل‌کشی در غزه مانع‌تراشی می‌کند
کد خبر: 4189158
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
شورای روابط آمریکایی اسلامی:

بایدن برای پایان نسل‌کشی در غزه مانع‌تراشی می‌کند

شورای روابط آمریکایی _ اسلامی اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری از همه تلاش‌ها برای پایان دادن به نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، این شورا چهارشنبه، 29 آذر در بیانیه‌ای تأکید کرد: کشور ما باید خواستار آتش‌بس فوری و دائمی برای پایان دادن به کشتار، پاکسازی نژادی و گرسنگی مردم شود.
شورای روابط آمریکایی _ اسلامی افزود: در حالی که دولت بایدن از همه تلاش‌ها برای پایان داده به نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند، مردم هر روزه و به شیوه‌های مختلف سلاخی می‌شوند. این یکی از تاریکترین برهه‌ها در تاریخ بشری است.
این شورا همچنین خواستار تحقیق درباره قتل یازده غیرنظامی فلسطینی شد که توسط نظامیان صهیونیست مقابل چشمان خانواده‌هایشان به شهادت رسیدند.

پیش‌تر مسلمانان آمریکا و برخی از فعالان دموکرات این کشور به بایدن هشدار داده بودند که اگر اقدامات فوری برای تضمین آتش‌بس در غزه اتخاذ نکند، میلیون‌ها رأی‌دهنده مسلمان را بسیج خواهند کرد تا مانع کمک‌ها و حمایت‌های آنها از او در انتخابات سال ۲۰۲۴ شوند.
شورای ملی دموکراتیک مسلمانان در آمریکا که شامل رهبران حزب دموکرات از ایالت‌های تأثیرگذار در انتخابات از جمله میشیگان، اوهایو و پنسیلوانیا است، از بایدن خواستند از نفوذ خود بر رژیم صهیونیستی برای میانجی‌گری جهت برقراری آتش‌بس استفاده کند.

رهبران مسلمان در نامه‌ای سرگشاده تحت عنوان «ضرب الاجل آتش‌بس ۲۰۲۳» وعده دادند رأی‌دهندگان مسلمان را برای خودداری از «تأیید، حمایت یا رأی به هر نامزدی که حملات تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را تأیید می‌کند»، بسیج کنند.

انتهای پیام
captcha