همبستگی ملت بحرین با فلسطین
کد خبر: 4187826
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

همبستگی ملت بحرین با فلسطین

جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهدای 17 دسامبر، بر همبستگی ملت بحرین با فلسطینیان و محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه 14 فوریه، دفتر سیاسی «جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه» بحرین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهدای 17 دسامبر به مسائل سیاسی این کشور و تحولات منطقه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ) سوره مائده، آیه 51.

جنبش حامیان انقلاب 14 فوریه به منظور بزرگداشت سالروز شهدای 17 دسامبر، از مردم بحرین می‌خوئاهد که در جهت اعلام همبستگی خود با خانواده‌های شهدا در تاریخ 17 دسامبر در مناطق مختلف و شهرها و روستاهای بحرین تظاهرات مردمی گسترده‌ای را برگزار کنند.

در این بیانیه از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواسته شده است تا شعارهایی در حمایت از انقلاب بحرین و علیه رژیم آل خلیفه سرداده و دیکتاتوری رژیم و جنایت‌ها و خیانت‌های آن نسبت به مردم و ثروت‌های آن‌ها را محکوم کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه از اعلام حمایت مردم بحرین از فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها قدردانی شده است.

در این بیانیه همچنین تداوم روند عادی‌سازی روابط بین برخی از رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی و خیانت رژیم آل خلیفه که فلسطین و ملت آن را به رژیم صهیونیستی فروخته، محکوم شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن محکومیت سیاست‌های رژیم آل خلیفه تصریح شده است که ملت بحرین به هیچ وجه آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد و خواستار ساقط کردن و اخراج آن‌ها از بحرین است. چرا که قبیله آل خلیفه گروهی متجاوز است که به ناحق و با فریب بر بحرین مسلط شده است و جنایت‌های بسیاری در حق مردم مسلمان این کشور مرتکب شدند.

انتهای پیام
captcha