اعتبار برای اجرای ایده‌های فرهنگی تأمین شود
کد خبر: 4186810
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
استاندار فارس:

اعتبار برای اجرای ایده‌های فرهنگی تأمین شود

محمدهادی ایمانیه خواستار ارائه آمار دقیق کمی و کیفی درباره میزان اثرگذاری اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان فارس شد و به مسئله تأمین اعتبار برای اجرای ایده‌های و برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 18 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان خواستار برگزاری جلسات مستمر در دبیرخانه شورا شد و گفت: آیت‌الله دژکام از ابتدا روی این مسائل تأکید داشتند و اصرار بر این است که این شورا، حالت قرارگاهی پیدا کرده و با برگزاری جلسات مستمر و روزانه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوراک جلسه فعلی از آن جلسات تأمین شود.

وی همچنین به لزوم تأمین اعتبار برای دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: ارگان‌ها و گروه‌های فرهنگی ایده‌ها و برنامه‌های زیادی دارند، اما تا اعتبار برای اجرای آنها فراهم نشود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

استاندار فارس در ادامه از مدیریت اداره ارشاد فارس خواست تا آثار کمی و کیفی ناشی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی، به تدریج در همین جلسات ارائه شود.

ایمانیه در این ارتباط گفت: باید مشخص شود که فلان تصمیم و اقدامی که در پی آن صورت گرفته، منجر به چه میزان افزایش یا کاهش در آن مورد خاص شده است. در این مورد، باید با عدد و رقم و درصد صحبت کنیم تا ببینیم کجای کار هستیم. آمار کمی و عملی ارائه دهید تا بتوانید محکم در برابر انتقادات، بایستید.

استاندار فارس همچنین با اشاره به قول وزیر ارشاد برای کمک مالی به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: وزارتخانه منتظر ارائه جزئیات برنامه‌های اداره ارشاد هستند تا آن کمک مالی انجام شود.

ایمانیه در پایان سخنان خود به لزوم تدوین مکتب اخلاقی شهید دستغیب اشاره کرد و در خصوص ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز خواستار برنامه‌ریزی ویژه برای دانش‌آموز و دانشجویان دختر شد.

انتهای پیام
captcha