کاهش حمایت مردم آمریکا از جنگ با غزه
کد خبر: 4182158
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

کاهش حمایت مردم آمریکا از جنگ با غزه

یک نظرسنجی انجام شده توسط رویترز نشان می‌دهد که حمایت مردم آمریکا از جنگ اشغالگران صهیونیست علیه نوار غزه کاهش یافته است.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، نظرسنجی انجام شده توسط رویترز نشان می‌دهد که حمایت مردم آمریکا از جنگ به راه انداخته شده توسط اشغالگران صهیونیست علیه نوار غزه کاهش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد که درصد کسانی که معتقدند آمریکا باید از رژیم اشغالگر اسرائیل حمایت کند به 32 درصد کاهش یافته و این درصد نسبت به 41 درصد در نظرسنجی قبلی در ماه گذشته، کاهش داشته است.

در نظرسنجی جدید، درصد کسانی که گفته‌اند ایالات متحده باید میانجی بی‌طرف باشد در مقایسه با 27 درصد در ماه گذشته، به 39 درصد افزایش یافته است.

چهار درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که آمریکا باید از فلسطینی‌ها حمایت کند و 15 درصد نیز گفته‌اند که آمریکا اصلا نباید مداخله کند که این دو رقم مشابه نظرسنجی ماه گذشته است.

از سوی دیگر، حدود 68 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی رویترز گفتند که با این سخن موافقند اسرائیل باید آتش‌بس اعلام و مذاکره کند.

در آماری که ممکن است برای اشغالگران نگران‌کننده باشد، تنها 31 درصد از پاسخ‌دهندگان آمریکایی از ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی حمایت کردند، در حالی که 43 درصد با این ایده مخالف بودند.

بر اساس این نظرسنجی، حمایت از ارسال تسلیحات برای رژیم صهیونیستی در میان جمهوری‌خواهان بیشتر بوده، در حالی که تقریباً نیمی از دموکرات‌ها با آن مخالف بودند.

انتهای پیام
captcha